НАВЧАЛЬНІ ІГРИ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.179140Ключові слова:
навчальні ігри, навчальний процес, комунікативна компе- тенція, майбутній учительАнотація
У статті розглядається один із активних методів навчання у ВНЗ – навчаль-
но-педагогічні ігри. Наголошено на важливості їх використання на уроках анг-
лійської мови з метою формування іншомовної комунікативної компетентності
майбутніх учителів.
Посилання
Zhukova, T.A. (2006). Didakticheskaya igra kak znachimyy element podgotovki
spetsialistov [ Didactic game as a signifi cant element of specialist training]. Innovatsii v obrazovanii – Educational innovation, 1, 132 – 137.
Kitaygorodskaya, G.A. (1988). Metodika intensivnogo obucheniya inostrannomu
yazyku [Intensive foreign language teaching methodology]. Kyiv: Osvіta.
Kohut, O. I. (2005). Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Interactive technology
navigation]. Ternopil: Aston.
Kremin, V. (2013). Innovatsiina liudyna yak meta suchasnoi osvity [Innovative
man as the goal of modern education] . Filosofi ia osvity – The philosophy of education, 1 (12), 7–22.
Leontyev, A. N. (1975). Deyatelnost. Soznaniye. Lichnost [Activity. Consciousness. Personality]. Moscow: Political Publishing House.
Lutkovska, S.M. (2013). Formuvannia ekolohichnoi kompetentnosti maibutnikh
fakhivtsiv v ahrarnykh koledzhakh [Formation of environmental competence of future specialists in agricultural colleges]. Vinnytsia : TOV fi rma «Planer».
Pavliuk, F. V. (2002). 200 ihor na urokakh anhliiskoi movy [200 games in English
lessons].Ternopil : Mandrivets.
Semeniuk, M.P. & Yastrub, O.O. (2012). Navchalno-pedahohichni ihry u
formuvanni profesionalizmu maibutnoho vchytelia [Educational and pedagogical games in shaping the future teacher’s professionalism]. Visnyk Cherkaskoho natsionalnoho universytetu imeni Bohdana Khmelnytskoho. Seriia: Pedahohichni nauky [Bulletin of the Bogdan Khmelnitsky Cherkasy National University. Series: Pedagogical Sciences]. 24 (237), 110-113.
Stronin, M.F. (1984). Obuchayushchiye igry na uroke angliyskogo yazika
[Educational games in the English lesson]. Moscow: Prosveshcheniye.
Sukhomlynskyi, V.O. (1977). Sertse viddaiu ditiam [ I give my heart to the
children]. Vybr. tv.:V 5-ty t. Kyiv: Rad shkola, T.3, 5.
Ushinskiy, K.D. (1990).Chelovek kak predmet vospitaniya : opyt pedagogicheskoy antropologi [Man as a subject of education: the experience of a pedagogical anthropologist]. Pedagogicheskiye sochineniya : v 6-ti tomakh. Moscow: Pedagogika. T. 5.
Fedusenko, Yu.I. (2003). Piznavaty svit u hri [ Knowing the World in the Game].
Inozemni movy v navchalnykh zakladakh – Foreign Languages in Schools. 1 (3), 78 – 84.
Heyzinga, Y. Homo Ludens. (1997). Stati po istorii kultury [Articles on the history of culture]. Per.. sost. i vstup. st. D.V. Silvestrova; Komment. D.E. Kharitonovicha / Yokhan Kheyzinga. Moscow: Progress – Traditsiya.
Shcherban, P.M. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh
zakladakh [Educational games in higher educational establishments] Navch. posibnyk. Kyiv:Vyshcha shkola.