ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Світлана ЛУЦІВ Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.178203

Ключові слова:

навчання, виховання, дискусія, діалог, початкова школа, активні методи навчання

Анотація

У статті визначено умови використання дискусії як методу навчання та виховання на уроках української мови у Новій українській школі; з’ясовано, що дискусія є важливим методом розвитку розумової діяльності молодших школярів, розвитку у них до бажання вчитися та самореалізовуватися; доведено, що дискусія як метод навчання та виховання на у початковій школі допомагає виявити різні погляди на певну проблему або суперечне питання, вона залучає молодших школярів до активної співпраці на уроці, впливає на розвиток пізнавальних інтересів школярів, забезпечує збагачення лексичного запасу учнів, який необхідний для висловлювання думок як в усному, так і в писемному мовленні; уроки, на яких використовується метод дискусії, вчать учнів спілкуватися між собою, бо основна робота вчить учнів формулювати запитання та відповіді.

Біографія автора

Світлана ЛУЦІВ, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання у початковій школі

Посилання

Doroz, V. (2008). Metodyka navchannya ukrayinsоkoyi movy v zahalnoosvitnikh

zakladakh [Methods of teaching the Ukrainian language in secondary schools]. Navch. posibnyk dlya studentiv VNZ. Kyiv: Tsentr uchbovoyi literatury. [in Ukrainian]

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi [Innovative pedagogical technologies]. Navchalnyy posibnyk. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian]

Yelnykova, O. V. (2001). Interaktyvni metody navchannya, yikh mistse u klasyfi katsiyi pedahohichnykh innovatsiy [Interactive teaching methods, their place in the classifi cation of pedagogical innovations]. Imidzh suchasnoho pedahoha – The image of the modern teacher, no. 3-4, pp.71-74. [in Ukrainian]

Lutsiv, S. (2013). Slovo yak zasib otsinyuvannya navchalnykh dosyahnen uchniv

pochatkovykh klasiv u protsesi zasvoyennya ukrayinskoyi movy [The word as a means of evaluating the academic achievement of elementary students in the process of mastering the Ukrainian language]. Ridne slovo v etnokulturnomu vymiri – Native word in the ethno-cultural dimension, 516-522. [in Ukrainian]

Khayrulina, T. H. (2001). Aktyvni metody navchannya ta vykhovannya [Active

methods of training and education]. Vidkrytyy urok – Open lesson, no. 1-2, pp.64-76. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-31

Номер

Розділ

Статті