ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЛЕКСИКОЛОГІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В АСПЕКТІ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Леся ЛУЖЕЦЬКА Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.178201

Ключові слова:

комунікативно-діяльнісний підхід, елементи лексикології, словниковий запас, багатозначні слова, синоніми, антоніми, омоніми

Анотація

У статті йдеться про важливість вивчення елементів лексикології на уроках
української мови в початкових класах, звернуто увагу на особливості опрацю-
вання лексичного матеріалу молодшими школярами; підкреслено необхідність
здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання учнями по-
чаткової школи основних понять з лексикології; наголошено на значущості ви-
вчення елементів лексикології як таких, що сприяють збагаченню словникового
запасу молодших школярів, увиразнюють мовлення, дозволяють висловлювати
власну думку більш зрозуміло й переконливо.

Біографія автора

Леся ЛУЖЕЦЬКА, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

старший викладач кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання у початковій школі

Посилання

Vashulenko, M. (Eds.). (2010). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli [Methodology of teaching the Ukrainian language in elementary school]. Kyiv: Litera LTD. [in Ukrainian]

Vashulenko, M. S. (2006). Ukrainska mova i movlennia v pochatkovii shkoli

[Ukrainian language and speech in elementary school]. Kyiv: Osvita. [in Ukrainian]

Doroshenko, S. (Eds.). (1992). Metodyka vykladannia ukrainskoi movy [Methodology of teaching Ukrainian language]. Kyiv: Vyshcha shkola. [in Ukrainian]

Lushetska, L. (2007). Vyvchaite, dity, ridnu movu! [Study children a native language].

Drohobych: Posvit. [in Ukrainian]

Na dopomohu vchytelevi pochatkovykh klasiv [To help the elementary school

teacher.]. 3 klas: navchalni prohramy. (2016). Kyiv: Osvita. [in Ukrainian]

Pentyliuk, M. (1999). Naukovi zasady komunikatyvnoi spriamovanosti u navchanni ridnoi movy [Scientifi c principles of communicative orientation in teaching native language]. Ukrainska mova і literatura v shkoli – Ukrainian language and literature at school , no.3, pp.8-10. [in Ukrainian]

Ponomarova, K. (1997). Robota nad synonimamy yak zasobom uvyraznennia

movy [Work over the synonyms as a mean of the expessive speech]. Pochatkova shkola – Elementary school, no.6, pp. 15-18. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-31

Номер

Розділ

Статті