ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.177914Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет, за- няття з англійської мови, заклад вищої освіти, проект, проектна діяльність, студентАнотація
У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні технології як засіб проектної діяльності студентів вищої школи на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано сутність проектного методу. Подано характеристику інформаційно-комунікаційних технологій. Названо завдання, які виконує проект, підготовка якого здійснюється з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено найбільш поширені види проектів із використанням ІКТ, які застосовуються у вищій школі на заняттях з іноземної мови (підготовка рефератів та доповідей; створення буклетів, брошур, плакатів, колажів, газет, презентацій, веб-сайтів, відеороликів, аудіодоріжок тощо). Вказано на роль ІКТ на кожному із структурних етапів проектної діяльності.
Посилання
Vorobeva, Ye.I. (2011). Informatizatsiya inoyazychnogo obrazovaniya: osnovnye napravleniya i perspektivy [Informatization of foreign language education: main directions and prospects]. Arkhangelsk : Pomorskiy universitet. [in Russian].
Kravchenko, H.Iu. (2015). Tekhnolohiia orhanizatsii proektnoi diialnosti studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Technology of organization of project activity of students of higher educational institutions]. Bezpeka liudyny v suchasnykh umovakh : mater. dop. 7-yi Mizhnar. nauk.-metod. konf. ta 105-yi Mizhnar. konf. Yevropeiskoi asotsiatsii bezpeky (EAS), 3–4 hrudnia 2015 r. Kharkiv : NTU «KhPI», 138–146. [in Ukrainian].
Krasilnikova, V.A. (2006). Informatsionnye i kommunikatsionnye tekhnologii v obrazovanii [Information and communication technologies in education]. Orenburg : GOU OGU. [in Russian].
Moiseeva, M.A., Polat, Ye.S. & Bukharkina, M.Yu. (2006). Internet v obrazovanii [Internet in education].
Moscow [in Russian]. Petrishcheva, N.S. (2010). Tipologiya yazykovykh Internet-proektov [Typology of language Internet projects]. Vestnik TGU. Vyp. 8. Gumanitarnye nauki. Pedagogika i psikhologiya, 60 – 66. [in Russian].
Polat, Ye.S. (2001). Internet na urokakh inostrannogo yazyka [Internet at the lessons of a foreign language]. Inostrannye yazyki v shkole – Foreign languages at school, 2, 14 – 19. [in Russian].
Sysoieva, S.O. (2011). Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh [Interactive adult learning technologies]. Kyiv : VD «EKMO». [in Ukrainian]. Yakovleva, N.F. (2014). Proektnaya deyatelnost v obrazovatelnom uchredzhenii [Project activities in an educational institution]. Moscow : FLINTA. [in Russian].