ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Оксана ГУТИРЯК Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна
  • Оксана ПАВЛІШАК Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка,

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.177914

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет, за- няття з англійської мови, заклад вищої освіти, проект, проектна діяльність, студент

Анотація

У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні технології як засіб проектної діяльності студентів вищої школи на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано сутність проектного методу. Подано характеристику інформаційно-комунікаційних технологій. Названо завдання, які виконує проект, підготовка якого здійснюється з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено найбільш поширені види проектів із використанням ІКТ, які застосовуються у вищій школі на заняттях з іноземної мови (підготовка рефератів та доповідей; створення буклетів, брошур, плакатів, колажів, газет, презентацій, веб-сайтів, відеороликів, аудіодоріжок тощо). Вказано на роль ІКТ на кожному із структурних етапів проектної діяльності.

Біографії авторів

Оксана ГУТИРЯК, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат філологічних наук, доцент кафедри мовної та міжкультурної комунікації

Оксана ПАВЛІШАК, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мовної та міжкультурної комунікації

Посилання

Vorobeva, Ye.I. (2011). Informatizatsiya inoyazychnogo obrazovaniya: osnovnye napravleniya i perspektivy [Informatization of foreign language education: main directions and prospects]. Arkhangelsk : Pomorskiy universitet. [in Russian].

Kravchenko, H.Iu. (2015). Tekhnolohiia orhanizatsii proektnoi diialnosti studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Technology of organization of project activity of students of higher educational institutions]. Bezpeka liudyny v suchasnykh umovakh : mater. dop. 7-yi Mizhnar. nauk.-metod. konf. ta 105-yi Mizhnar. konf. Yevropeiskoi asotsiatsii bezpeky (EAS), 3–4 hrudnia 2015 r. Kharkiv : NTU «KhPI», 138–146. [in Ukrainian].

Krasilnikova, V.A. (2006). Informatsionnye i kommunikatsionnye tekhnologii v obrazovanii [Information and communication technologies in education]. Orenburg : GOU OGU. [in Russian].

Moiseeva, M.A., Polat, Ye.S. & Bukharkina, M.Yu. (2006). Internet v obrazovanii [Internet in education].

Moscow [in Russian]. Petrishcheva, N.S. (2010). Tipologiya yazykovykh Internet-proektov [Typology of language Internet projects]. Vestnik TGU. Vyp. 8. Gumanitarnye nauki. Pedagogika i psikhologiya, 60 – 66. [in Russian].

Polat, Ye.S. (2001). Internet na urokakh inostrannogo yazyka [Internet at the lessons of a foreign language]. Inostrannye yazyki v shkole – Foreign languages at school, 2, 14 – 19. [in Russian].

Sysoieva, S.O. (2011). Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh [Interactive adult learning technologies]. Kyiv : VD «EKMO». [in Ukrainian]. Yakovleva, N.F. (2014). Proektnaya deyatelnost v obrazovatelnom uchredzhenii [Project activities in an educational institution]. Moscow : FLINTA. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-30

Номер

Розділ

Статті