ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Тетяна Надім’янова Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2018.140846

Ключові слова:

комунікація, професійно-педагогічна комунікація, гуманізація спілкування, мовлення

Анотація

У статті розглянуто проблеми комунікації як специфічної форми спілкування та обміну інформацією. Проаналізовано компоненти професійно-педагогічної комунікації як особливого виду діяльності учителя початкової школи. Наголошено,  що педагогічна діяльність, яка ґрунтується  на спілкуванні з учнями, має бути базована  на гуманістичних засадах та культурі мовлення. З’ясовано важливість  основних засобів комунікації – вербальної, невербальної,  інформаційних технологій   на основі комп’ютерних мереж.

Біографія автора

Тетяна Надім’янова, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Посилання

Balakina L.L. (2007). Teoria komunikatsii iak osnova pedahohichnoi vzaiemodii. Filosofi ia osvity [Teory of communication as basics of pedagogical cooperation]. Philosophi of education, no. 1, pp. 175 – 178. [in Ukrainian]

Batsevych F. S. (2007). Slovnyk terminiv mizhkulturnoi komunikatsii [The dictionary of intercultural communication]. Kyiv: Dovira. [in Ukrainian]

Vykhovanets I. R. (1990). Taina slova. [The mystery of a word]. Kyiv, Radyans’ka shkola. [in Ukrainian]

Volkova N. P. (2002). Pedahohika. [Pedagogy] Kyiv, Akademy [in Ukrainian]

Volkova N. P. (2006). Profesiino-pedahohichni komunikatsii. [Professional-pedagogical communications] Kyiv: Alma-mater [in Ukrainian]

Honcharenko S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary] Kyiv: Lybid. [in Ukrainian]

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity [State standard of elementery school education]. Retrieved from http://mon.gov.ua/content//project.pdf [in Ukrainian]

Ivanyshyn V. (1994). Mova i natsiia [Language and nation]. Drohobych: Vidrodzhennia. [in Ukrainian]

Kovalchuk L. O. (2007). Osnovy pedahohichnoi maisternosti [Basics of pedagogical art]. Lviv: Publishing Center of Lviv Ivan Franko National Universiny [in Ukrainian]

Kravets V. (1994) Istoriia klasychnoi zarubizhnoi pedahohiky ta shkilnytstva [The history of classical foreign pedagogy ] Ternopil. [in Ukrainian]

Luzhetska L. (2011). Leksychni zasoby vyraznosti movlennia ta yikhnia rol u stanovlenni movnoi osobystosti maibutnoho vchytelia. Ridne slovo v etnokultrurnomu vymiri. Materialy tret’oi Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [lexical means of exressive speech and their role in shaping of a funure teacher”s speech personality] Materials Trid International Scientifi c Conference. (рp. 438 – 444). Drohobych: Posvit. [in Ukrainian]

Mostova T. (2002). Svit na imia Amonashvili [World named Amonachvili]. Osvita Ukrainy – Education of Ukrainian, no. 79, 8 [in Ukrainian]

Ushynskyi K. D. (1975). Ridne slovo. [Native word] V. B. 1. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Номер

Розділ

Статті