ОЦІНЮВАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Світлана Луців Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110171

Ключові слова:

оцінка, форми оцінювання, навчальні досягнення, знання, вміння, навички.

Анотація

У статті з’ясовано, що серед багатьох психологічних факторів, які використовує учитель під час формування в першокласників позитивного ставлення до навчання важливе місце займає педагогічна оцінка. Доведено, що словесне оцінювання знань допомагають учневі самому оцінити свої знання і здібності: одні позбуваються своєї самовпевненості й самозаспокоєння, другі починають усвідомлювати свої труднощі, треті починають відчувати впевненість у власних сила. Все це сприяє формуванню позитивного ставлення учнів першого класу до навчання.

Біографія автора

Світлана Луців, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання у початковій

Посилання

Honcharenko, S. (1997). Ukrayinskyy pedahohichnyy slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian]

Lutsiv, S. (2013) Slovo yak zasib otsinyuvannya navchalnykh dosyahnen uchniv pochatkovykh klasiv u protsesi zasvoyennya ukrayinskoyi movy [Word as a means of evaluating the educational achievements of elementary school students in the process of mastering the Ukrainian language]. Ridne slovo v etnokulturnomu vymiri – Native word in the ethnocultural dimension. Drohobych: Posvit. [in Ukrainian]

Fitsula, M. M.(2000) Pedahohika: Navchalnyy posibnyk dlya studentiv [Pedagogics: A manual for students]. Kyiv: «Akademiya» [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

Статті