ОЦІНЮВАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110171Ключові слова:
оцінка, форми оцінювання, навчальні досягнення, знання, вміння, навички.Анотація
У статті з’ясовано, що серед багатьох психологічних факторів, які використовує учитель під час формування в першокласників позитивного ставлення до навчання важливе місце займає педагогічна оцінка. Доведено, що словесне оцінювання знань допомагають учневі самому оцінити свої знання і здібності: одні позбуваються своєї самовпевненості й самозаспокоєння, другі починають усвідомлювати свої труднощі, треті починають відчувати впевненість у власних сила. Все це сприяє формуванню позитивного ставлення учнів першого класу до навчання.
Посилання
Honcharenko, S. (1997). Ukrayinskyy pedahohichnyy slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian]
Lutsiv, S. (2013) Slovo yak zasib otsinyuvannya navchalnykh dosyahnen uchniv pochatkovykh klasiv u protsesi zasvoyennya ukrayinskoyi movy [Word as a means of evaluating the educational achievements of elementary school students in the process of mastering the Ukrainian language]. Ridne slovo v etnokulturnomu vymiri – Native word in the ethnocultural dimension. Drohobych: Posvit. [in Ukrainian]
Fitsula, M. M.(2000) Pedahohika: Navchalnyy posibnyk dlya studentiv [Pedagogics: A manual for students]. Kyiv: «Akademiya» [in Ukrainian]