РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТРВЗ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2016.104909Ключові слова:
початкова освіта, ТРВЗ-технологія, літературні здібності, творчі здібності, прийоми навчанняАнотація
У статті проаналізовано сутність ТРВЗ-технології, описано засоби розвитку пізнавальних і творчих здібностей у навчальному процесі методами ТРВЗ, описано можливості застосування адаптованих методів ТРВЗ для учнів початкової школи; з’ясовано, що впровадження ТРВЗ у сферу початкової освіти сприяє розв’язанню проблеми щодо їх якісного впливу на зміст, методи та форми організації навчання, які й створюють умови для навчально-виховного процесу початкової школи.
Посилання
Al'tshuller H. S. Alhorytm yzobretenyya / H. S. Al'tshuller. – M. : Moskovskyy rabochyy, 1969. – 272 s.
Al'tshuller H. S. Osnovы yzobretatel'stva / H.S. Al'tshuller. – Voronezh : Tsentral'no- Chernozemnoe kn. yzd., 1964. – 240 s.
Al'tshuller H. S. Teoryya y praktyka reshenyya yzobretatel'skykh zadach / H. S. Al'tshuller, B. L. Zlotyn, A. V. Zusman. – K. : Metodycheskye rekomendatsyy. – Kyshynev, 1989. — 127 s.
Bohat V. TRVZ: osnovni polozhennya: [pro nauk. kontseptsiyu teoriyi rozv"yazannya vynakhidnyts'kykh zadach] / V. Bohat // Doshkil'ne vykhovannya. – 2005. – # 7. – S. 18.
Kostyuk H.S. Zdibnosti ta yikh rozvytok u ditey / H.S. Kostyuk. – K.: Osnovy, 2006. – 80 s.
Kripakova S. Vykorystannya funktsional'no – systemnoho pidkhodu, yak metodu TRVZ, v pochatkoviy shkoli / S. Kripakova. - [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://sichneva2016.jimdo.com/
Romenets' V.A. Psykholohiya tvorchosti / V. A. Romanets'. – K.: Lybid', 2001. – 286 s.
Savchenko O.Ya. Metodyka chytannya u pochatkovykh klasakh: Posib. dlya vchytelya / O.Ya. Savchenko. – K.: Osvita, 2007. – 334 s.