ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МИСЛЕННЯ І МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2016.104905Ключові слова:
математичні поняття, розумові операції, задача, типи мислення, мовленнєва діяльністьАнотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічних умови формування і розвитку мовлення та різних типів мислення учнів початкової школи у процесі вивчення математики. З’ясовано, що мова та мислення тісно пов’язані між собою: у процесі оволодіння учнями математичною мовою та при її використанні розвивається математичне мислення, формуються специфічні для математики мовні конструкції та відповідні розумові дії. Запропоновано основні шляхи поповнення лексичного запасу школярів на уроках математики.
Посилання
Bohdanovych M.V. Metodyka vykladannia matematyky v pochatkovykh klasakh: Navch. posibnyk. - 3-ye vyd., pererob. i dop. / Mykhailo Bohdanovych, Myroslava Kozak, Yaroslava Korol - Ternopil: Navch. knyha - Bohdan, 2008. - 336s.
Viichuk T., Stasiv N. Formuvannia v uchniv uiavlen pro zminnu velychynu yak chynnyk alhebraichnoi propedevtyky u pochatkovomu kursi matematyky //Molod i rynok - №7 (114). - 2014.- S.71-74.
Kovalchuk V., Biletska L., Syliuha L., Stasiv N.I. Formuvannia funktsionalnoi kompetentnosti uchniv pochatkovykh klasiv pid chas vyvchennia matematyky / Volodymyr Kovalchuk, Liubov Biletska, Liudmyla Syliuha, Nataliia Stasiv - Naukovyi chasopys NPU imeni M.P.Dra¬homanova. – Seriia № 17. - Teoriia i praktyka navchannia i vykhovannia:. Zb.nauk.prats.- K.: NPU imeni M.P.Drahomanova, 2014. -Vypusk 24. - S.83-88.
Mytnyk O.Ia. Yak navchyty dytynu mystetstva myslennia / Oleksandr Mytnyk. - K.: Pochatkova shkola.- 2006. - 104 s.