ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО МОВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2016.104904Ключові слова:
компетенція, компетентність, початкова школа, підготовка, учитель, математика, знання, уміння, навичкиАнотація
У статті розглядається проблема підготовки учителів початкових класів до впровадження компетентісного підходу під час вивчення математики. Розкривається теоретична та практична підготовка учителів. До теоретичної підготовки належить ознайомлення учителів з поняттями «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід». Практична підготовка вчителя включає формування знань, умінь та навичок під час використання компетентісного підходу до навчання математики в системі сучасних вимог до мовної освіти.
Посилання
Bibik N.M. Kompetentnisnyi pidkhid do prezentatsii osvitnikh rezultativ. Shkola pershoho stupenia: teoriia i praktyka: Zbirnyk naukovykh prats Pereiaslav-Khmelnytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Hryhoriia Skovorody / N.M. Bibik. – Pereiaslav-Khmelnytskyi – 2004 – Vyp. 10. – S.18-26.
Bibik N.M. Kompetentnisnyi pidkhid: refleksyvnyi analiz zastosuvannia / Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy: Biblioteka z osvitnoi polityky / N.M. Bibik / Pid zah. red. O.V.Ovcharuk. – K.: K.I.S., 2004. – 112 s.
Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy. – K.: Irpin: VTF Perun, 2001. – S. 449.
Volkova N.P. Pedahohika. Pidruchnyk / N,P.Volkova.– K.: Akademiia, 2002.– 576 s.
Havryshchak H.R. Kompetentnist ta kliuchovi kompetentsii vykladacha VNZ // Materialy rehionalnoho naukovo–praktychnoho seminaru «Profesiini kompetentsii ta kompetentnosti vchytelia»/ H.R. Havryshchak. – Ternopil: Vyd-vo TNPU im. V.Hnatiuka, 2006. – 188 s.
Honcharenko S.U. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk/ S.U. Honcharenko.– K.:Lybid, 1997. – 376 s.
Derzhavnyi standart zahalnoi pochatkovoi osvity // Pochatkova shkola.– 2011.– № 8.– S.1–17.
Zymniaia Y. A. Kliuchevыe kompetentnosty kak rezultatyvno-tselevaia osnova kompetentnostnoho podkhoda v obrazovanyy/ Y.A. Zymniaia.− M.: Yssledovat. tsentr problem kachestva podhot. spetsyalystov, 2004.− 40 s.
Kovalchuk V.Iu. Profesiina ta svitohliado-metodolohichna pidhotovka suchasnoho vchytelia: modernizatsiinyi analiz/ V.Iu. Kovalchuk. Kyiv-Drohobych: Kolo, 2004.–264s.
Kovalchuk V.Iu. Metodyka vykladannia matematyky. Chastyna 1. Zahalna metodyka vykladannia matematyky. Navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky 6.010102 “Pochatkova osvita” / Volodymyr Kovalchuk, Oksana Zhyhailo, Oleksandra Sharan. – Drohobych: Posvit, 2012. – 152 s.
Markova A. K. Psykholohycheskyi analyz professyonalnosty uchytelia / A. K. Markova // Sovetskaia pedahohyka. – 1990. – № 8.–.14-18
Miuller V.K. Novыi anhlo-russkyi slovar/V.K. Miuller. – M.: Russkyi yazыk, 1999.
Pometun O.I. Teoriia ta praktyka poslidovnoi realizatsii kompetentisnoho pidkhodu v dosvidi zarubizhnykh krain // Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy: Biblioteka z osvitnoi polityky / Pid zah. red. O.V.Ovcharuk. – K.: K.I.S., 2004. – 112 s.
Savchenko O.Ia. Invariantnyi komponent u pidhotovtsi vchytelia pochatkovykh klasiv. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii: 1-2 kvitnia 2004 r./ Ukl. L.L.Makarenko, M.S. Sevastiuk, O.P. Symonenko. – K.: NPU imeni M.P.Drahomanova, 2004. – S. 3 – 7.
Slovesne otsiniuvannia pershoklasnykiv u pochatkovii shkoli // Uklad.A.S. Zymuldinova, M.M. Prots ta inshi.– Stryi, 2003.– 76s.
Khutorskoi A.V.Kliuchevыe kompetentsyy kak komponent lychnostno–oryentyrovannoi paradyhmы obrazovanyy/ A.V. Khutorskoi // Narodnoe obrazovanye. – 2003. – №2. – S. 58-64.