ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.103761Ключові слова:
лінгводидактика, лінгвокультурологічний принцип, національна свідомість, лінгвокультурологічні завдання, акумулятивні, асоціативні, аналітичні, креативно-конструктивні.Анотація
У статті розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації навчання української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історії про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента та різні класифікації мовознавців щодо видів вправ та їх змістового наповнення.
Посилання
Literaturoznavchyi slovnyk-dovidnyk / [R.T. Hromiak, Yu.1. Kovaliv ta in.] – K. : VID «Akademiia», 1997. – 752 s.
Maslova V.A Vvedenye v kohnytyvnuiu lynhvystiku : Ucheb. posobie / V.A. Maslova. – : FLINTA : Nauka, 2011. – 296 s.
Myshatyna N.L Metodyka y tekhnolohyia rechevoho razvytyia shkolnykov lynhvokontseptotsentrycheskyi podkhod : [monohrafi ia] / N.L. Myshatyna. – SPb. : Nauka : «SAHA», 2009. – 264 s.
Palamar L. Formuvannia movnoi osobystosti u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy / L. Palamar // Ukrainska literatura v zahalnoosvitnii shkoli. – 2008.- № 9 – S. 35–37.
Pentyliuk M. Kontseptsiia kohnityvnoi metodyky navchannia ukrainskoi movy / M. Pentyliuk, A. Nikitina, O. Horoshkina // Dyvoslovo. – 2004. – № 8. – S. 5–9.
Popova 3. D. Kohnytyvnaia lynhvystyka / Z D. Popova, Y.A. Sternyn. – M. : ACT : Vostok – Zapad, 2007. – 314 s.
Potapenko O.I. Linhvodydaktyka (kurs lektsii) : navch. posib. / [Potapenko O.I., Kozhukhovska L.P., Tovkailo T.I.] – K. : Milenium, 2005. – 405 s.