МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.103686Ключові слова:
графічні навички, каліграфія, письмо, почерк, молодший школяр, цифра, початкова школаАнотація
У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкових класів
навичок графічно правильного написання цифр. Наголошено, що воно є вагомим компонентом каліграфічного письма – процесу, який пов'язаний із діяльністю всіх ділянок кори головного мозку і який вимагає тривалого вправляння. Розкрито методичні особливості формування каліграфічних умінь та навичок молодших школярів на уроках математики, описано типові помилки в написанні цифр та корекційну роботу щодо їх усунення.
Посилання
Blinova H. I. Dydaktychnyi material dlia podolannia vad pysma u ditei : Posibnyk / H. I. Blinova, T. V. Pichuhina – K. : Blahovist, 2004. – 196 s.
Hurova Ye.M. Pidhotovka ruky dytyny do pysma / Ye. M. Hurova // Pochatkova shkola. – 2000. – № 5. – S. 61–62.
Zahorulko T. Kalihrafi chni navychky pershoklasnyka : maister – klas / T. Zahorulko // Pochatkova osvita (Shkilnyi svit). – 2011. – № 28. – S. 22–24.
Zalozna I. Etymolohiia i kalihrafi ia : leksychna i etymolohichna robota pid chas khvylynok kalihrafi i dlia 3 – 4 klasiv / I. Zalozna // Pochatkova osvita (Shkilnyi svit). – 2011. – № 33-34. – Nasha vkladka. Hotuiemosia do uroku. – 11 s.
Iliukhina V.A. Novi pidkhody do formuvannia hrafi chnykh navychok. Lyst z «sekretom» / V. A. Iliukhina // Pochatkova shkola. – 1999. – № 10. – S. 37–52.