СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ

Автор(и)

  • Валентина Вітюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Україна
  • Оксана Данилюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки,

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.102289

Ключові слова:

художньо-естетичні смаки, література рідного краю, літературні екскурсії, кейс-стаді, скрапбук

Анотація

У статті розглядається література рідного краю як один із засобів формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів. Автори статті пропонують авторське бачення вивчення літератури рідного краю у початковій школі, аналізують форми, методи і прийоми вивчення літературно-краєзнавчого матеріалу. Проаналізовано сучасний стан проблеми в методичній літературі та шкільній практиці, відібрано для вивчення у початковій школі твори письменників рідного краю. Доведено, що успішному формуванню художньо-естетичних цінностей в учнів початкової школи сприяє застосування системного підходу до літературно-краєзнавчої роботи в початковій школі.

Біографії авторів

Валентина Вітюк, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філології та методики початкової освіти

Оксана Данилюк, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри філології та методики початкової освіти

Посилання

Navchalni prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. 1-4 klasy (zi zminamy). – Ternopil: Mandrivets, 2015. – S. 7–62.

Pasichnyk Ye.A. Literaturne kraieznavctvo v shkoli / Ye.A. Pasichnyk. – K.: Radianska shkola, 1965. – 136 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-12

Номер

Розділ

Статті