СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.102289Ключові слова:
художньо-естетичні смаки, література рідного краю, літературні екскурсії, кейс-стаді, скрапбукАнотація
У статті розглядається література рідного краю як один із засобів формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів. Автори статті пропонують авторське бачення вивчення літератури рідного краю у початковій школі, аналізують форми, методи і прийоми вивчення літературно-краєзнавчого матеріалу. Проаналізовано сучасний стан проблеми в методичній літературі та шкільній практиці, відібрано для вивчення у початковій школі твори письменників рідного краю. Доведено, що успішному формуванню художньо-естетичних цінностей в учнів початкової школи сприяє застосування системного підходу до літературно-краєзнавчої роботи в початковій школі.
Посилання
Navchalni prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. 1-4 klasy (zi zminamy). – Ternopil: Mandrivets, 2015. – S. 7–62.
Pasichnyk Ye.A. Literaturne kraieznavctvo v shkoli / Ye.A. Pasichnyk. – K.: Radianska shkola, 1965. – 136 s.