КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2021.212386Ключові слова:
орфографічна грамотність; орфограма; писемне мовлення; комунікативно-діяльнісний підхід; орфографічні правилаАнотація
У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкової школи орфографічної грамотності, що є основною метою засвоєння правопису; наголошено на тому, що робота над формуванням і вдосконаленням орфографічної грамотності молодших школярів має бути систематичною і відбуватися на комунікативно-діяльнісній основі; обґрунтовано значення правописних норм для становлення грамотної особистості. Зазначено, як важливо виробити в учнів на основі теоретичних знань практичні правописні вміння.
Посилання
Vashulenko, M. (Eds.). (2010). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli [Methodology of teaching the Ukrainian language in elementary school]. Kyiv: Litera LTD. [in Ukrainian]
Hrytsenko, Nataliia. (2000). Systemna robota z pidvyshchennia orfohrafi chnoi hramotnosti uchniv pochatkovykh klasiv [System work of increasing orphographic literacy in primary school pupils]. Bibliotechka vchytelia pochatkovoi shkoly – Primary school teacher’s library, 15–16, 2–5. [in Ukrainian].
Doroshenko, S. (Eds.). (1992). Metodyka vykladannia ukrainskoi movy [Methodology of teaching Ukrainian language]. Kyiv: Vyshcha shkola. [in Ukrainian]
Zubkov, M. (2004). Ukrainska mova: Universalnyi dovidnyk [Ukrainian langusge: Universal reference book]. Kharkiv: VD “Shkola”. [in Ukrainian]
Lushetska, L. (2007). Vyvchaite, dity, ridnu movu! [Study children a native language]. Drohobych: Posvit. [in Ukrainian]
Typovi osvithi prohramy dlia zakladiv zahalnoi serednoi osvity: 1-2 ta 3-4 klasy. (2019). [Typical educational programs for institutions of general secondary education]. Kyiv: Svitoch. [in Ukrainian]