РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У НАВЧАННІ УЧНІВ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2021.213929Ключові слова:
каліграфія; каліграфічне письмо; каліграфічна навичка; буква; письмоАнотація
У статті з’ясовано та доведено важливість роботи вчителя під час формування каліграфічного письма в учнів початкової школи; доведено, що у початковій школі навчання з каліграфії проводиться на кожному уроці, зміст занять з каліграфії визначено тематикою уроку з української мови; обґрунтовано, що на уроках української мови учні початкової школи вправляються у розвитку окоміру, написанні букв за порядком ускладнення їх; визначено, що допомога вчителя має бути своєчасною і постійною під час формування каліграфічних навичок молодших школярів; педагог має зосередити увагу учня на тому, що гірше засвоюється, стимулювати самоконтроль, визначати систему вправ, які проводилися б систематично, аж поки не буде сформовано відповідний рівень навички письма.