РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У НАВЧАННІ УЧНІВ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА

Автор(и)

  • Світлана Луців Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0003-3219-7779

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2021.213929

Ключові слова:

каліграфія; каліграфічне письмо; каліграфічна навичка; буква; письмо

Анотація

У статті з’ясовано та доведено важливість роботи вчителя під час формування каліграфічного письма в учнів початкової школи; доведено, що у початковій школі навчання з каліграфії проводиться на кожному уроці, зміст занять з каліграфії визначено тематикою уроку з української мови; обґрунтовано, що на уроках української мови учні початкової школи вправляються у розвитку окоміру, написанні букв за порядком ускладнення їх;  визначено, що допомога вчителя має бути своєчасною і постійною під час формування каліграфічних навичок молодших школярів;  педагог має зосередити увагу учня на тому, що гірше засвоюється, стимулювати самоконтроль, визначати систему вправ, які проводилися б систематично, аж поки не буде сформовано відповідний рівень навички письма.

Біографія автора

Світлана Луців, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філологічних дисциплін
та методики їх викладання у початковій школі, Дрогобицький
державний педагогічний університет імені Івана Франка (Україна,
Дрогобич)

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Статті