СВОЄРІДНІСТЬ ІДІОСТИЛЮ Р.М. РІЛЬКЕ

Автор(и)

  • Леся Кравченко Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110562

Ключові слова:

амбівалентність, контрастність художнього образу, модальність, «естетика протиставлення», слова-антиподи.

Анотація

У статті вперше в українському літературознавстві досліджується амбівалентність та контрастність художнього образу  в системі поетичних творів Р.М. Рільке, конкретизується формування та структурування поетичного образу в дуалістичних, антитетичних художніх структурах, розглядається безпосередній зв’язок існування художнього образу в ситуації антиномії з поетикою художньої модальності.

 

Біографія автора

Леся Кравченко, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри
світової літератури та славістики

Посилання

Bahtin, M.M. (1963). Problemyi poetiki Dostoevskogo [Problems of Dostoevsky’s poetics]. Moscow. [in Russian]

Broytman, S.N. (2001). Istoricheskaya poetika [Historical poetics]. Moscow: Rossiyskiy gosudarstvennyiy gumanitarnyiy universitet. [in Russian]

Kachurovskiy, I. (1983). AntitsipatsIya yak arhItektonIchniy zasIb [Антиципація як архітектонічний засіб]. Symbolae in honorem Volodymyri Janiw. Myunhen: Ukrayinskiy Vilniy Universitet. [in Ukraine]

Kandinsky, W. (1986). Über das Geistige in der Kunst. R.M.Rilkes «Duineser Elegien» und die moderne deutsche Lyrik. Stuttgart: Metzler. [in German]

Rilke, R.M. (1987). Sämtliche Werke. Frankfurt on Main: Insel Verlag, 1987. [in German]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

Статті