СВОЄРІДНІСТЬ ІДІОСТИЛЮ Р.М. РІЛЬКЕ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110562Ключові слова:
амбівалентність, контрастність художнього образу, модальність, «естетика протиставлення», слова-антиподи.Анотація
У статті вперше в українському літературознавстві досліджується амбівалентність та контрастність художнього образу в системі поетичних творів Р.М. Рільке, конкретизується формування та структурування поетичного образу в дуалістичних, антитетичних художніх структурах, розглядається безпосередній зв’язок існування художнього образу в ситуації антиномії з поетикою художньої модальності.
Посилання
Bahtin, M.M. (1963). Problemyi poetiki Dostoevskogo [Problems of Dostoevsky’s poetics]. Moscow. [in Russian]
Broytman, S.N. (2001). Istoricheskaya poetika [Historical poetics]. Moscow: Rossiyskiy gosudarstvennyiy gumanitarnyiy universitet. [in Russian]
Kachurovskiy, I. (1983). AntitsipatsIya yak arhItektonIchniy zasIb [Антиципація як архітектонічний засіб]. Symbolae in honorem Volodymyri Janiw. Myunhen: Ukrayinskiy Vilniy Universitet. [in Ukraine]
Kandinsky, W. (1986). Über das Geistige in der Kunst. R.M.Rilkes «Duineser Elegien» und die moderne deutsche Lyrik. Stuttgart: Metzler. [in German]
Rilke, R.M. (1987). Sämtliche Werke. Frankfurt on Main: Insel Verlag, 1987. [in German]