АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ

Автор(и)

  • Надія Ашиток Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110209

Ключові слова:

освіта, вчитель, дошкільнята, антропологічний аспект, комунікативна підготовка, підготовка дітей до школи

Анотація

У цій статті автор аналізує проблему організації антропологічного підходу в комунікативному розвитку та формуванні особистості дитини, виходячи з концепцій вітчизняних та зарубіжних дослідників, автор зосереджує увагу на сучасному дослідженні антропологічного підходу та вважає це необхідним у організації навчального процесу та розвитку подальшого навчання дитини на основі цього досвіду.

Біографія автора

Надія Ашиток, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

доктор філософських наук, професор кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти

Посилання

Zaporozhets, A. V. (1972). Pedagogicheskiye i psikhologicheskiye problemy vsestoronnego razvitiya i podgotovki k shkole starshikh doshkolnikov [Pedagogical and psychological problems of comprehensive development and preparation for the school of senior preschoolers]. Doshkolnoye vospitaniye – Preschool education, 4, 37 – 42. [in Russian]

Elkonin, D. B. (1974). Psikhologiya obucheniya mladshego shkolnika [Psychology of teaching the younger schoolboy]. Moskow: Znaniye. [in Russian]

Iliashenko, E. G. (2002). Pedagogicheskaya antropologiya kak uchebnaya distsiplina [Pedagogical anthropology as a teaching discipline]. «Pedagogicheskaya antropologiya: kontseptualnyye osnovaniya i mezhdistsiplinarnyy kontekst». Materialy Mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii - «Pedagogical anthropology: conceptual grounds and interdisciplinary context». Materials of the International Scientifi c Conference (рр. 86 – 89). Moskow. [in Russian]

Maksakova, V. I. (2001). Lektsii 1 – 5 [Lectures 1 – 5]. Pedagogicheskaya antropologiya. – Moskow: Akademiya, 1 – 74. Retrieved from: http://pedlib.ru/ Books/2/0082/2_0082-55.shtml#book_page_top [in Russian]

Rakhlevskaya, L. K. (1997). Pedagogicheskaya antropologiya (chelovekovedeniye) v sisteme nepreryvnogo obrazovaniya (istoriya. teoriya. praktika) [Pedagogical anthropology (human studies) in the system of continuous education (history, theory, practice)]. Tomsk: TGPU. TGPK. [in Russian]

Slastenin, V. A. (1994). Antropologicheskiy podkhod v pedagogicheskom obrazovanii [Anthropological approach in pedagogical education]. Narodnoye obrazovaniye, 9 – 10, 124 – 126. [in Russian]

Ushinskiy, K. D. (1988). Pedagogicheskiye sochineniya: V 6-ti t. [Pedagogical writings]. Moskow: Pedagogika. [in Russian]

Ushynskyi, K. D. (1954). Tvory : V 6-ty t. [Writings]. Kyiv: Radianskashkola, Vol. 1. Pedahohichni statti. [in Ukrainian]

Ushynskyi, K. D. (1954). Tvory : V 6-ty t. [Writings]. Kyiv: Radianskashkola, Vol. 2. Pedahohichni statti ta materialy do «Detskoho myra» ta «Rodnohoslova». [in Ukrainian]

Chistyakov, V. V. (1999). Antropologo-metodologicheskie osnovyi pedagogiki [Anthropologica

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-16

Номер

Розділ

Статті