ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.103744Ключові слова:
комунікативна компетентність, молодший школяр, уроки української мови, мовленнєві вміння та навички, розвиток діалогічного та монологічного мовлення.Анотація
У статті розглядаються наукові засади комунікативно-мовленнєвої компетентності молодших школярів; аналізуються шляхи вдосконалення і розвитку діалогічного мовлення в учнів початкової школи, умови формування в них умінь будувати монологічні зв’язні висловлювання на уроках української мови.
Посилання
Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli : navchalnometodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / Za nauk. red. M.S.Vashulenka. – K. : Litera LTD, 2010. – 364 s.
Navchalni prohramy dlia zahalnoosvitnikh navch. zakl. iz navchanniam ukrainskoiu movoiu. 1- 4 klasy. – K. : Vydavnychyi dim «Osvita», 2012 – 392 s.
Savchenko O. Ya. Meta i rezultat uroku v konteksti kompetentnisnoho pidkhodu / O.Ya.Savchenko // Pochatkova shkola. – 2015. – №3. – S.10–16.