ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Наталія Максимено Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.103744

Ключові слова:

комунікативна компетентність, молодший школяр, уроки української мови, мовленнєві вміння та навички, розвиток діалогічного та монологічного мовлення.

Анотація

У статті розглядаються наукові засади комунікативно-мовленнєвої компетентності молодших школярів; аналізуються шляхи вдосконалення і розвитку діалогічного мовлення в учнів початкової школи, умови формування в них умінь будувати монологічні зв’язні висловлювання на уроках української мови.

Біографія автора

Наталія Максимено, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філології та
методики початкової освіти

Посилання

Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli : navchalnometodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / Za nauk. red. M.S.Vashulenka. – K. : Litera LTD, 2010. – 364 s.

Navchalni prohramy dlia zahalnoosvitnikh navch. zakl. iz navchanniam ukrainskoiu movoiu. 1- 4 klasy. – K. : Vydavnychyi dim «Osvita», 2012 – 392 s.

Savchenko O. Ya. Meta i rezultat uroku v konteksti kompetentnisnoho pidkhodu / O.Ya.Savchenko // Pochatkova shkola. – 2015. – №3. – S.10–16.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-12

Номер

Розділ

Статті