ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2015.103738Ключові слова:
культура усного мовлення, математичні терміни, семантика математичної мови, синтаксис математичної мови.Анотація
У статті йдеться про умови успішного формування математичної культури школяра – свідоме розуміння змісту математичних понять, їхнє правильне
термінологічне окреслення, точне вживання в мовленні. Доведено роль тривалого вправляння у виробленні навичок довершеного математичного мовлення. Акцентовано на вагомості умінь перекладати з природної мови на формалізовану і навпаки.
Посилання
Bilonozhko O.A. Formuvannia usnoho ta pysemnoho navchannia na urokakh matematyky / O. A. Bilonozhko // Matematyka v shkolakh Ukrainy. – 2015. – №6. – S.10–11.
Korol Ya. A. Matematyka v pochatkovykh klasakh : Kultura usnoho I pysemnoho movlennia / Ya. A. Korol. – Ternopil : Navchalna knyha – Bohdan, 2009. – 160 s.